top of page
-
Hoe duurzaam zijn jullie?1. Wij maken uitsluitend gebruik van sojawas voor het produceren van onze kaarsen. Sojawas is een natuurlijke, hernieuwbare hulpbron gemaakt van sojabonen. Het is biologisch afbreekbaar, niet giftig en vrij van pesticiden, herbiciden en genetisch gemodificeerde organismen (GGO's). 2. De karton die wij gebruiken voor het verzenden van de bestelling bestaat voor ongeveer 75% uit gerecycled karton, de rest bestaat uit houtvezels. 3. De kaarsenhouders zijn gemaakt uit gerecycled glas. Dit type glas wordt ook vaak gemaakt met minder chemicaliën en minder energie-intensieve processen dan traditioneel glas. De voordelen van duurzaam glas zijn legio. Het helpt de hoeveelheid afval die op stortplaatsen terechtkomt te verminderen, aangezien gerecycled glas kan worden gebruikt in plaats van weggegooid te worden. Het helpt ook om energie te besparen, aangezien de productie van duurzaam glas minder energie kost dan traditioneel glas. Bovendien helpt het de uitstoot van kooldioxide te verminderen, omdat het is gemaakt met minder chemicaliën en minder energie-intensieve processen gebruikt.
-
Hoe krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?Zodra wij de pakket binnen hebben, zullen wij de verzendkosten binnen drie werkdagen overmaken naar het bij ons bekende rekeningnummer.
-
Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?Je krijgt het aankoopbedrag terug per bank. Het bedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
-
Welke verzendmethoden zijn er?Het pakket wordt geleverd met DHL binnen drie werkdagen.
-
Zijn er retourkosten?Ja de retourkosten zijn op kosten van de koper. Je mag zelf kiezen met welke pakketdienst je het product wil terugsturen.
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?Jouw bestelling wordt geleverd binnen drie werkdagen. Wij doen ons best om in de toekomst de bestelling nog sneller te leveren.
-
Leveren jullie in het buitenland?Momenteel zijn we alleen actief in Nederland.
-
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?Wanneer je gebruik wenst te maken van jouw herroepingsrecht ben je verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan ons. Het kenbaar maken dient middels het contactformulier. Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van jouw herroepingsrecht dien je het product binnen 14 dagen retour te sturen.
-
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?Je kunt het contactformulier invullen of ons mailen op info@4thsense.nl. Graag het volgende vermelden in het bericht: Ordernummer Naam Adres Zodra je de retour hebt aangemeld kun je de pakket op eigen kosten verzenden naar: Jan rijksenstraat 71, 1335NP te Almere.
-
Wat zijn de verzendkosten?De verzendkosten zijn €2,75 bij een bestelling onder de 25 euro. Boven de 25 euro zijn de verzendkosten gratis.
-
Hoe wijzig ik mijn bestelling?Je kunt hierbij het contactformulier invullen. Wij zullen dan uitzoeken of het nog mogelijk is om de bestelling te wijzigen.
-
Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?Zodra je de bestelling hebt geplaatst en hebt afgerekend, ontvang je per direct een bevestiging van de bestelling.
-
Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?Wat vervelend. Je kunt het contactformulier invullen en wij zullen zo snel mogelijk reageren met een oplossing. Wij proberen binnen 24 uur een reactie te geven.
-
Hoe annuleer ik mijn bestelling?Bij het annuleren van de bestelling is het van belang, dat dit gebeurt voordat de bestelling is verstuurd. Mocht je de bestelling willen annuleren graag zo snel mogelijk het contactformulier invullen samen met het ordernummer. Wij zullen je dan een reactie geven of de annulering nog mogelijk is.
-
Wat is de status van mijn bestelling?Je kunt de status van jouw bestelling controleren door in te loggen op jouw account en jouw bestelgeschiedenis te bekijken. Als je nog vragen hebt over de status van je bestelling, neem dan contact op via het contactformulier.
-
Hoe kan ik een account aanmaken?Je kunt een account aanmaken bij het knopje ''log in'' rechtsboven naast het winkelmandje. Daarin wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je een account kunt aanmaken en welke gegevens wij nodig hebben.
-
Hoe verwijder ik mijn account?Je kunt het contactformulier invullen en aangeven dat je jouw account wil verwijderen. Wij zullen zo snel mogelijk de account verwijderen en hiervan een bevestiging versturen.
-
Waarom heb ik een account nodig?Een account heeft vele voordelen. Zo is het mogelijk om alle updates van jouw bestelling te volgen. Ook wordt het voor jou makkelijker gemaakt om voor de volgende keer te bestellen. Al jouw gegevens zijn namelijk al bij ons bekend, dus je hoeft niet wederom alle gegevens in te vullen.
-
Mijn betaling is mislukt, maar wel afgeschreven. Wat nu?Mocht de betaling gedaan zijn met IDEAL wordt het bedrag automatisch teruggeboekt binnen drie werkdagen. U kunt het contactformulier invullen, zodat wij het in de gaten kunnen houden.
-
Welke betalingsopties zijn er?Het is momenteel mogelijk om te betalen via de volgende opties: - IDEAL - Paypal - Bancontact - Creditcard We zijn druk bezig om meer betalingsopties toe te voegen!
-
Het lukt mij niet om te betalen?Tips: - Probeer het later nog even - Probeer te betalen met een andere betalingsoptie - Betaal met een ander device
![WhatsApp Image 2023-03-04 at 14.33.20 (1).jpeg](https://static.wixstatic.com/media/b141fc_de8d8a53a7ca4611b0faceae7bd6afd0~mv2.jpeg/v1/crop/x_93,y_0,w_973,h_1600/fill/w_284,h_467,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/WhatsApp%20Image%202023-03-04%20at%2014_33_20%20(1).jpeg)
![square de la couronne.png](https://static.wixstatic.com/media/b141fc_4ab6b17a2eb14d92a5976b81191e2eeb~mv2.png/v1/crop/x_0,y_511,w_1414,h_941/fill/w_310,h_206,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/square%20de%20la%20couronne.png)
bottom of page